THE BRAND ESSENTIALS

let's get started

Samen creëren we de perfecte basis die jouw klanten niet alleen visueel aantrekt, maar die de missie en waarden van je merk communiceert en visueel vertaalt. De juiste strategie zal helpen de aandacht van droomklanten te trekken en een goede eerste indruk te maken. Het zal jou en jouw merk helpen met herkenbaarheid, vertrouwen en een connectie met jouw doelgroep.

Dit pakket werkt goed voor startende ondernemers met een kleiner budget, die op een professionele manier naar de buitenwereld willen treden.

⋑ Design vragenlijst
⋑ Primair logo
⋑ Secundair logo
⋑ Logo variaties + Website favicon
⋑ Brand kleurenpalet
⋑ Typografie selectie
⋑ Handleiding met merkrichtlijnen
⋑ Definitieve bestanden (EPS, PNG, PDF, JPG)

ELEVATE YOUR INSTAGRAM

AESTHETIC WEBDESIGN

THE SIGNATURE BRAND

THE BRAND ESSENTIALS

THE SIGNATURE BRAND

let's get SUPERIOR

Je bent klaar om je ideeën, merk en bedrijf alles te geven wat je hebt! Je bent klaar om te groeien en in je bedrijf te investeren. Samen vertalen we jouw verhaal, passie en expertise naar een eigenzinnige en complete merkidentiteit. Een branding die is uitgewerkt tot in de puntjes en van A tot Z helemaal klopt.

Dit pakket is geweldig voor ondernemers die hun bedrijf naar het volgende niveau willen tillen en op zoek zijn naar een volledige merkidentiteit voor hun bedrijf.

⋑ Design vragenlijst
⋑ Primair logo
⋑ Secundair logo
⋑ Logo variaties + Website favicon
⋑ Brand kleurenpalet
⋑ Typografie selectie
⋑ Stijlelementen (patronen & iconen)

THE SIGNATURE BRAND

THE BRAND ESSENTIALS

ELEVATE YOUR INSTAGRAM

AESTHETIC WEBDESIGN

aesthetic webdesign

let's gO BIG

Wil je een website laten maken die precies past bij de visie en missie van jouw bedrijf? Ik help je aan een unieke en krachtige Showit website op maat met een mooie en strategische lay-out . Het tactische en unieke design geeft jouw droomklant het laatste zetje in de rug om jouw producten of diensten af te nemen.  

⋑ Design vragenlijst
⋑ Primair logo
⋑ Secundair logo
⋑ Logo variaties + Website favicon
⋑ Brand kleurenpalet
⋑ Typografie selectie
⋑ Handleiding met merkrichtlijnen
⋑ Definitieve bestanden (EPS, PNG, PDF, JPG)

THE SIGNATURE BRAND

THE BRAND ESSENTIALS

ELEVATE YOUR INSTAGRAM

AESTHETIC WEBDESIGN

elevate your instagram

let's get sOCIAL

Social media is tegenwoordig een belangrijk onderdeel van elk bedrijf. Het zorgt er namelijk voor dat klanten in contact komen met je bedrijf. Door je merkidentiteit consistent door te trekken naar je sociale media, zorg je ervoor dat je opvalt in de massa en trek je direct de aandacht van je doelgroep.

 Unieke templates, afgestemd op jouw bedrijf, zorgen voor eenheid, zonder teveel tijd kwijt te zijn aan het ontwerpen ervan. Hierdoor kan jij meer tijd kan besteden aan dat wat jij het liefste doet. 

⋑ Design vragenlijst
⋑ Primair logo
⋑ Secundair logo
⋑ Logo variaties + Website favicon
⋑ Brand kleurenpalet
⋑ Typografie selectie
⋑ Handleiding met merkrichtlijnen
⋑ Definitieve bestanden (EPS, PNG, PDF, JPG)

THE SIGNATURE BRAND

THE BRAND ESSENTIALS

ELEVATE YOUR INSTAGRAM

AESTHETIC WEBDESIGN

the brand essentials

let's get started

Samen creëren we de perfecte basis die jouw klanten niet alleen visueel aantrekt, maar die de missie en waarden van je merk communiceert en visueel vertaalt. De juiste strategie zal helpen de aandacht van droomklanten te trekken en een goede eerste indruk te maken. Het zal jou en jouw merk helpen met herkenbaarheid, vertrouwen en een connectie met jouw doelgroep.

⋑ Brand kleurenpalet
⋑ Typografie selectie
⋑ Handleiding met merkrichtlijnen
⋑ Definitieve bestanden
(EPS, PNG, PDF, JPG)

⋑ Design vragenlijst
⋑ Primair logo
⋑ Secundair logo
⋑ Logo variaties
⋑ Website favicon

Dit pakket werkt goed voor startende ondernemers met een kleiner budget, die op een professionele manier naar de buitenwereld willen treden.

je krijgt:

THE SIGNATURE BRAND

let's get started

Samen creëren we de perfecte basis die jouw klanten niet alleen visueel aantrekt, maar die de missie en waarden van je merk communiceert en visueel vertaalt. De juiste strategie zal helpen de aandacht van droomklanten te trekken en een goede eerste indruk te maken. Het zal jou en jouw merk helpen met herkenbaarheid, vertrouwen en een connectie met jouw doelgroep.

⋑ Brand kleurenpalet
⋑ Typografie selectie
⋑ Handleiding met merkrichtlijnen
⋑ Definitieve bestanden
(EPS, PNG, PDF, JPG)

⋑ Design vragenlijst
⋑ Primair logo
⋑ Secundair logo
⋑ Logo variaties
⋑ Website favicon

Dit pakket werkt goed voor startende ondernemers met een kleiner budget, die op een professionele manier naar de buitenwereld willen treden.

je krijgt:

aesthetic webdesign

let's get started

Samen creëren we de perfecte basis die jouw klanten niet alleen visueel aantrekt, maar die de missie en waarden van je merk communiceert en visueel vertaalt. De juiste strategie zal helpen de aandacht van droomklanten te trekken en een goede eerste indruk te maken. Het zal jou en jouw merk helpen met herkenbaarheid, vertrouwen en een connectie met jouw doelgroep.

⋑ Brand kleurenpalet
⋑ Typografie selectie
⋑ Handleiding met merkrichtlijnen
⋑ Definitieve bestanden
(EPS, PNG, PDF, JPG)

⋑ Design vragenlijst
⋑ Primair logo
⋑ Secundair logo
⋑ Logo variaties
⋑ Website favicon

Dit pakket werkt goed voor startende ondernemers met een kleiner budget, die op een professionele manier naar de buitenwereld willen treden.

je krijgt:

elevate your instagarm

let's get social

Samen creëren we de perfecte basis die jouw klanten niet alleen visueel aantrekt, maar die de missie en waarden van je merk communiceert en visueel vertaalt. De juiste strategie zal helpen de aandacht van droomklanten te trekken en een goede eerste indruk te maken. Het zal jou en jouw merk helpen met herkenbaarheid, vertrouwen en een connectie met jouw doelgroep.

⋑ Brand kleurenpalet
⋑ Typografie selectie
⋑ Handleiding met merkrichtlijnen
⋑ Definitieve bestanden
(EPS, PNG, PDF, JPG)

⋑ Design vragenlijst
⋑ Primair logo
⋑ Secundair logo
⋑ Logo variaties
⋑ Website favicon

Dit pakket werkt goed voor startende ondernemers met een kleiner budget, die op een professionele manier naar de buitenwereld willen treden.

je krijgt:

THIS IS HOW THE MAGIC HAPPENS

Het doel van de moodboards is om de visuele en esthetische richting voor het project af te stemmen.
Ik zal concepten creëren gebaseerd op de output van de strategiefase om twee tot drie visuele richtingen samen te stellen. Eenmaal opgeleverd, selecteer jij één moodboard om de richting voor de rest van het project te bepalen.


⋑ 2 tot 3 moodboards van visuele richtingen
⋑ Max. één revisie op het geselecteerde moodboard

BUT FIRST: COFFEE!

LET'S GET TO KNOW YOU

TIME TO DESIGN

SEAL THE DEAL

CHOOSE YOUR MOOD

POP THAT CHAMPAGNE!

Voor we ons project samen inplannen, starten we altijd met een kennismakingsgesprek. Een (digitale) koffie date waarbij we jouw wensen bespreken en we samen kijken of er een match is. Een goede klik is zowel voor jou als voor mij enorm belangrijk. Alleen zo komen we tot het mooiste resultaat!

Yess, we zijn een match made in heaven. Let’s seal the deal: Je ondertekend de overeenkomst en doet een aanbetaling van 25%. Het restbedrag betaal je bij oplevering van jouw nieuwe merkidentiteit (dit mag in termijnen). 

Tijdens de strategiefase krijg ik een goed beeld van jouw eigen ideeën, je visie, je doelgroep en ontdekken we enkele concepten die het identiteitsontwerp zullen verankeren en informeren.


⋑ Vul de merkontdekkingsenquête in
⋑ Deel een Pinterest-bord met verzamelde inspiratie

Het doel van de moodboards is om de visuele en esthetische richting voor het project af te stemmen. Ik zal concepten creëren gebaseerd op de output van de strategiefase om twee tot drie visuele richtingen samen te stellen. Eenmaal opgeleverd, selecteer jij één moodboard om de richting voor de rest van het project te bepalen.


⋑ 2 tot 3 moodboards van alternatieve visuele richtingen
⋑ Maximaal één revisie op het geselecteerde moodboard

Na het afstemmen op een visuele richting voor het project, zal ik beginnen te werken aan jouw nieuwe merkidentiteit. De logo’s, variaties en patronen worden ontworpen en de kleuren en typografie selectie worden uitgezocht.


⋑ Alle definitieve bestanden van het gekozen pakket
⋑ Maximaal twee revisies

Staat de champagne al koud? Jouw nieuwe merkidentiteit is klaar om gelanceerd te worden! Zodra de laatste factuur is betaald, ontvang je (binnen 5 werkdagen) alle bestanden. Aan het eind van het traject heb je een compleet nieuwe branding met alle tools om er zelf mee verder te werken.

jouw huiswerk:

je krijgt:

je krijgt:

frequently asked questions

Mijn proces bestaat uit de ‘one concept methode’. Je ontvangt één diepgaand concept. Het is mijn taak om de beste oplossing voor jouw onderneming te vinden en te presenteren. Met de ‘one concept methode’ kan ik de diepte in gaan en een hele merkidentiteit presenteren die je niet in de war maakt, in tegenstelling tot het tonen van verschillende concepten.

Je ontvangt: EPS, SVG, PDF, JPG & PNG. Deze worden allemaal geleverd in al jouw merkkleuren plus al het andere waarvan ik weet dat je het nodig hebt.

Er zijn meestal twee revisies voorzien voor de merkpresentatie en het ontwerpconcept, tenzij anders vermeld.

De handleiding met merkrichtlijnen is een diepgaande gids over hoe je jouw nieuwe merkidentiteit en -middelen succesvol kunt gebruiken. Dit kan worden gebruikt door jou, andere ontwerpers, webontwikkelaars en medewerkers. Het volgen van deze merk-richtlijnen zorgt voor consistentie in al het marketingmateriaal. Het omvat zaken als logogebruik, typografiehiërarchie, do's & don'ts, kleurcodes en meer!

Hoewel we jouw merk hebben afgerond, betekent dit niet dat onze wegen moeten scheiden. Ik geloof in het opbouwen van sterke, duurzame relaties met mijn klanten, dus als je ooit een helpende hand nodig hebt, kun je via e-mail of app contact met mij opnemen om toekomstige projecten te bespreken.

Speciaal voor klanten heb ik ook het 'Book Me For A Day'- pakket ontworpen waarbij je mij voor een halve of hele dag kunt reserveren. Deze dag kun je dan helemaal naar wens inrichten voor bijvoorbeeld het ontwerpen van sociale media templates, merkmateriaal of wat extra verpakkingsmateriaal.

Als ondernemer is het niet altijd even gemakkelijk om een grote investeringen te doen. Daarom vraag ik aan de start van de samenwerking om een aanbetaling van 25% te doen. Het resterende bedrag kan je vervolgens in in één, twee of vier termijnen betalen. 

Mijn proces bestaat uit de ‘one concept methode’. Je ontvangt één diepgaand concept. Het is mijn taak om de beste oplossing voor jouw onderneming te vinden en te presenteren. Met de ‘one concept methode’ kan ik de diepte in gaan en een hele merkidentiteit presenteren die je niet in de war maakt, in tegenstelling tot het tonen van verschillende concepten.

Je ontvangt: EPS, SVG, PDF, JPG & PNG. Deze worden allemaal geleverd in al jouw merkkleuren plus al het andere waarvan ik weet dat je het nodig hebt.

Er zijn meestal twee revisies voorzien voor de merk-presentatie en het ontwerpconcept, tenzij anders vermeld.

De handleiding met merkrichtlijnen is een diepgaande gids over hoe je jouw nieuwe merkidentiteit en -middelen succesvol kunt gebruiken. Dit kan worden gebruikt door jou, andere ontwerpers, webontwikkelaars en medewerkers. Het volgen van deze merk-richtlijnen zorgt voor consistentie in al het marketingmateriaal. Het omvat zaken als logogebruik, typografiehiërarchie, do's & don'ts, kleurcodes en meer!

Hoewel we jouw merk hebben afgerond, betekent dit niet dat onze wegen moeten scheiden. Ik geloof in het opbouwen van sterke, duurzame relaties met mijn klanten, dus als je ooit een helpende hand nodig hebt, kun je via e-mail of app contact met mij opnemen om toekomstige projecten te bespreken.

Speciaal voor klanten heb ik ook het 'Book Me For A Day'- pakket ontworpen waarbij je mij voor een halve of hele dag kunt reserveren. Deze dag kun je dan helemaal naar wens inrichten voor bijvoorbeeld het ontwerpen van sociale media templates, merkmateriaal of wat extra verpakkingsmateriaal.

Als ondernemer is het niet altijd even gemakkelijk om een grote investeringen te doen. Daarom vraag ik aan de start van de samenwerking om een aanbetaling van 25% te doen. Het resterende bedrag kan je vervolgens in in één, twee of vier termijnen betalen.